خرید پاورپوینت تعریف عرضه چیست

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان پاورپوینت تعریف عرضه چیست وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.
کلمات کلیدی:پاورپوینت تعریف عرضه چیست,دانلود پاورپوینت تعریف عرضه چیست,پاورپوینت رایگان تعریف عرضه چیست,دانلود پاورپوینت رایگان تعریف عرضه چیست,پاورپوینت مفهوم عرضه در علم اقتصاد,دانلود پاورپوینت مفهوم عرضه در علم اقتصاد,پاورپوینت عرضه و تقاضا چیست,دانلود پاورپوینت عرضه و تقاضا چیست,دانلود تعریف عرضه چیست,تعریف عرضه چیست!@#,تحقیق تعریف عرضه چیست,دانل

شامل 47 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

عرضه یک مفهوم اقتصادی بنیادی است که مقدار کل کالاها یا خدمات خاصی را که برای مصرف کننده موجود است توصیف می‌کند. عرضـه می‌تواند به مقدار موجود در یک قیمت خاص یا مقدار موجود در یک محدوده خاص از قیمت ها که در نمودار نمایش داده می‌شود، اشاره کند. عرضـه با تقاضا برای کالا یا خدمت در یک قیمت خاص نیز رابطه تنگاتنگی دارد. با فرض اینکه همه عوامل اثرگذار ثابت در نظر گرفته شوند، با توجه به اینکه همه شرکت ها به دنبال بیشینه کردن سود خود هستند اگر قیمتها افزایش یابد، عرضه محصولات توسط تولیدکنندگان نیز افزایش خواهد یافت.

روند عرضه و تقاضا اساس اقتصاد مدرن را شکل داده است. هر کالا یا خدمت خاص بر اساس قیمت، مطلوبیت و ترجیحات شخصی الگوهای خاص عرضه و تقاضای خود را خواهد داشت. اگر افراد برای یک کالا تقاضای بیشتری کنند و مایل به پرداخت مبلغ بیشتری نیز برای آن باشند، تولیدکنندگان به عرضـه آن محصول اضافه خواهند کرد. با افزایش عرضـه، قیمت محصول شروع به کاهش می‌کند تا سطح تقاضا کاهش می‌یابد. به صورت ایده‌آل، بازارها به نقطه‌ای از تعادل خواهند رسید که در آن برای یک نقطه خاص، عرضـه دقیقاً برابر با تقاضا می‌شود (نه عرضه بیش‌ازحد و نه کمبود عرضه) در این نقطه، سود و منفعت مشتری و تولیدکننده بیشینه می‌شود.

اصول عرضه

مفهوم عرضـه در اقتصاد به وسیله فرمول‌های ریاضی مختلف و عوامل متعدد پیچیده شده است. درحالی‌که عرضـه می‌تواند به هر چیز مورد تقاضا که در یک بازار رقابتی به فروش می‌رسد اشاره کند اما این واژه بیشتر برای اشاره به کالاها، خدمات یا نیروی کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر عرضه تأثیر می‌گذارد قیمت کالاست. عموماً، اگر قیمت یک کالا افزایش یابد، عرضه آن هم زیاد خواهد شد. قیمت کالاهای مربوطه و قیمت مواد و ملزومات ورودی (انرژی، مواد خام و نیروی کار) هم روی عرضـه تأثیر خواهد گذاشت، چراکه در افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته تأثیر دارند.

شرایط تولید یک محصول نیز در عرضه بسیار مهم است. به طور مثال، پیشرفت تکنولوژی باعث افزایش کیفیت کالای مورد عرضـه می‌شود، همین‌طور گاهی یک نوآوری مخرب باعث ارائه مجدد محصولی منسوخ شده یا محصولی که کمتر مورد تقاضا است، می‌شود. مقررات دولتی هم می‌توانند بر عرضه تأثیر بگذارند، مثل قوانین مربوط به حمایت از محیط زیست. به علاوه تعداد عرضـه کنندگان (که باعث افزایش رقابت می‌شوند) و انتظارات بازار تأثیرات قابل توجهی بر میزان عرضـه دارند. یک مثال از این موضوع زمانی است که قوانین زیست محیطی مربوط به استخراج نفت بر عرضه این محصول اثر می‌گذارد.

عرضـه در اقتصاد خرد با تعدادی از فرمول های ریاضی نمایش داده می‌شود. تابع و معادله عرضه رابطه بین عرضـه و عوامل اثرگذار، مثل آن‌هایی که در بالا اشاره شد یا حتی نرخ تورم و سایر عوامل مؤثر در بازار را بیان می‌کند. منحنی عرضه همیشه رابطه بین قیمت کالا و تعداد عرضـه شده را توصیف می‌کند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
اصول عرضه
تاریخچه عرضه
اصطلاحات و مفاهیم مرتبط با عر‌ضه
منحنی عرضه و عوامل مؤثر بر عرضه
تغیبرات در عرضه (بازار)
پایان

عنوان : تعریف عرضه چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 552 کیلوبایت

تعداد صفحات : 47

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

ادامه مطلب و دریافت فایل

پرسشنامه مینه سوتا:پرسشنامه مینه سوتا,پرسشنامه,دانلود پرسشنامه ,دانلود پرسشنامه روانشناسی ,پرسشنامه روانشناسی ,روانشناسی

پاورپوینت آشنایی با گروهک تروریستی داعش:دانلود پاورپوینت آشنایی با گروهک تروریستی داعش,گروهک تروریستی داعش,پاورپوینت معرفی گروهک داعش,داعش,پاورپوینت گروهک داعش,بررسی گروهک تروریستی داعش,پروژه علوم سیاسی,پاورپوینت آشنایی با داعش

مبانی نظری نظام حقوقی اتحادیه‌ی اروپا:نظام حقوقی اتحادیه‌ی اروپا,مبانی نظری نظام حقوقی اتحادیه‌ی اروپا (فصل دوم تحقیق),مبانی نظری نظام حقوقی اتحادیه‌ی اروپا

پاورپوینت زندگینامه معمار هادی میرمیران:زندگینامه معمار هادی میرمیران,پاورپوینت زندگینامه معمار هادی میرمیران,دانلود پاورپوینت زندگینامه معمار هادی میرمیران,سوابق آموزشی استاد هادی میرمیران,پاورپوینت سوابق آموزشی استاد هادی میرمیران,پاورپوینت سوابق آموزشی استاد هادی میرمیران,ویژگی‌های کارهای میرمیران ,پاورپوینت ویژگی‌های کارهای میرمیران ,دانلود پاورپوینت ویژگی‌های کارهای میرمیرا

مبانی نظری مدیریت دانش:مبانی نظری, مدیریت دانش (فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری صنعت بیمه ، اداره خسارت:دانلود مبانی نظری صنعت بیمه ، اداره خسارت,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,دانلود مبانی نظری,دانلود پیشینه تحقیق

روش تحقیق یادگیری:روش تحقیق یادگیری,مقاله روش تحقیق یادگیری,جزوه روش تحقیق یادگیری,تحقیق روش تحقیق یادگیری,پروژه روش تحقیق یادگیری

پرسشنامه سبك مسأله گشایی:پرسشنامه سبك مسأله گشایی,پرسشنامه ,سبك مسأله گشایی

پاورپوینت دستور زبان فارسی:پاورپوینت دستور زبان فارسی, دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی, پاورپوینت رایگان دستور زبان فارسی,دانلود رایگان پاورپوینت دستور زبان فارسی,پاورپوینت پاورپوینت دستور زبان فارسی,دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی, پاورپوینت دستور زبان فارسی, دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی,خرید پاورپوینت دستور زبان فارسی,دانلود مجاز پاورپوینت دستور زبان ف

تحقیق ترانزیستورها:ترانزیستورها,تحقیق ترانزیستورها,بررسی ترانزیستورها,مقاله ترانزیستور,انواع ترانزیستور,ترانزیستور چگونه کار می کند,تحقیق بررسی ترانزیستورها,دانلود مقاله ترانزیستورها,تحقیق درمورد ترانزیستور