دانلود فایل با عنوان پاورپوینت بازار یابی الكترونیكی

محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت بازار یابی الكترونیكی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
کلمات کلیدی:بازار یابی,الكترونیكی,بازار یابی الكترونیكی,پاورپوینت بازار یابی,پاورپوینت بازار یابی الكترونیكی,تحقیق درمورد بازار یابی,دانلود مقاله بازار یابی الكترونیكی,رشته مدیریت بازرگانی,بازاریابی و تجارت الکترونیک,برنامه ریزی بازاریابی الکترونیک,بازاریابی الکترونیک چیست؟




مقدمه ای بر بازاریابی و تجارت الکترونیک

هزاره سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است . فناوری اطلاعات با تاثیر بر اقتصاد جهان ، تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است.
جهانی شدن و مقررات زدایی ، تاکید بر سازمان های افقی ، فرایند محوری به جای وظیفه محوری ، استفاده از تفکر IT در تولید و خدمات ، افزایش فشار در کاهش زمان حضور در بازار ، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان ، گسترش کانال های جدید توزیع ، توسعه و بکارگیری مفهوم مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها ، از مهم ترین این تاثیرات سشکلی و ماهوی در تجارت به شیوه سنتی پدید آورده است که به طور کلی رویکردهای جدیدی را طلب می کند .

لذا در اینجا و در صفحات بعد، با اشاره ای به ادبیات و مفهوم تجارت و بازاریابی الکترونیکی ، به کارکردها و تاثیرات آن در کسب وکارهای امروزی می پردازیم .

—

تاریخچه

درسال 1989 اولین مبادلات تجاری از طریق شبکه‌های کامپیوتری صورت گرفت. پنج سال بعد تعداد کامپیوترهایی که به اینترنت پیوستند به طور فزاینده‌ای افزایش یافت و این فرصت را برای شرکتها و مشتریان فراهم آورد تا در محیط دیجیتالی تجارت به دنبال کسب ارزش بیشتر باشند. اینترنت اولین محیط دیجیتالی تجارت نبود بلکه درسال 1981 دولت فرانسه پروژه تله تل را اجرا کرد که هدف اصلی آن بهبود خدمات مخابراتی بود که بعدها با توسعه فناوری کاربران اجازه یافتند کالا و خدمات مورد نیاز خودرا به صورت آن لاین خریداری کنند. پس از اینکه وب توسط تیم برنرزلی معرفی گردید و مرورگرهایی توسط مایکروسافت و نت اسکیپ تولید شدند امکان جستجوی سریع تر وآسان تر در اینترنت برای کاربران فراهم شد و شرکتهای زیادی به ثبت قلمرو و طراحی و راه اندازی وب‌گاه اقدام نمودند[۲]

—اهداف

فقط حضور در اینترنت

استفاده از خدمات شرکتهای ارائه دهنده خدمات تجاری آنلاین

فروش از طریق سایر سایتها

راه اندازی سایتهای مخصوص به خود

پاسخ به سئوالات رایج مشتریان

حفظ جایگاه در بازار و یا موقعیت رهبری در یک بازار خاص

تاکید بر فعالیت در سطح فراملی

صرفه جویی در زمان و آموزش به مشتریان


برنامه ریزی بازاریابی الکترونیک

نقطه شروع برای کسب موفقیت دربازاریابی الکترونیک مانند راهبرد بازاریابی یا کسب و کار خلق یک فرایند راهبردی است که به خوبی تعریف شده باشد تا اهداف بازاریابی را از طریق ارتباطات بازاریابی پیوندداده و روش هایی را برای کسب اهداف مورد نظر طراحی کند.

چستون [۵]. و چیفی [۶] و همکاران پیشنهاد می‌کنند که تدوین راهبرد بازاریابی الکترونیک باید شامل عناصر و عوامل مشابهی با راهبرد بازاریابی سنتی باشد.برای این منظور می‌توان از مدل SOSTAC که توسط پل اسمیت ارائه شده است استفاده کرد.این مدل شامل مراحل زیر است:

تجزیه و تحلیل موقعیت:در حال حاضر کجا هستیم؟

تجزیه و تحلیل موقعیت

تجزیه وتحلیل تقاضا

تحقیقات کیفی مشتریان

تجزیه و تحلیل رقبا

جمع آوری اطلاعات مربوط به رقبا(CI)

تجزیه و تحلیل واسطه ها

ممیزی داخلی بازاریابی

اثر بخشی کسب و کار

اثربخشی بازاریابی

تعیین اهداف: می خواهیم کجا باشیم؟

تدوین راهبرد: چگونه می خواهیم به وضعیت مطلوب برسیم؟

تاکتیکها:با چه وسیله‌ای به وضعیت مطلوب می رسیم؟

اجرا: چه برنامه‌ای داریم؟

کنترل: آیا به اهدافمان دست یافته ایم؟


بازاریابی الکترونیک چیست؟

چگونه یک مشتری جدید پیدا کنیم؟ (جذب مشتری) و چگونه این مشتری جدید را حفظ کنیم؟(حفظ مشتری). این‌ها سوالاتی هستند که در بازاریابی الکترونیک مطرح هستند.
بازاریابی الکترونیک همان اهداف بازاریابی سنتی را دنبال می‌کند، با این تفاوت که بازاریابی الکترونیک با به کارگیری ابزارها و روش‌های نوین فناوری جدید به دنبال نوآوری است.
می‌توان بازاریابی الکترونیک را به این‌ شکل تعریف کرد:
اداره ارتباط متقابل مشتری در یک محیط پیشرفته‌ی رسانه‌ای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوط.
بازاریابی الکترونیکی یک عملکردی خاص که تنها با فروش محصولات و خدمات در ارتباط باشد نیست. بلکه فرآیندی مدیریتی است برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان سازمان و مشتری. عملکرد بازاریابی الکترونیک را می‌توان در سه بخش زیر معرفی و دسته‌بندی کرد:
1- یکپارچگی: بازاریابی الکترونیک تمامی مراحل فروش توسط شرکت و همچنین فروش از طریق نمایندگی‌‌های شرکت را به صورت یک فرآیند یکپارچه دربرمی‌گیرد.
2- میانجی‌گری(واسطه گری): بازارایابی الکترونیک میزان نیاز و خواسته‌ی مشتریان شرکت را با میزان تولید و ظرفیت ارایه‌ی خدمات توسط شرکت کنترل می‌کند.
3- واسطه‌گری: بازاریابی الکترونیک میان بخش‌های مختلف شرکت از جمله بخش‌های مالی و سرمایه‌گذاران خارجی نقش واسطه را بازی می‌کند.

ادامه مطلب و دریافت فایل

مبانی نظری صبر در آثار سعدی:صبر در آثار سعدی,مبانی نظری صبر در آثار سعدی (فصل دوم تحقیق),مبانی نظری صبر در آثار سعدی

پاورپوینت معماری ارگانیک:دانلودپاورپوینت معماری ارگانیک ,دانلودپاورپوینت طراحی با طبیعت(معماری ارگانیک),پاورپوینت طراحی با طبیعت(معماری ارگانیک),معماری ارگانیک,طراحی با طبیعت,پاورپوینت آشنایی با معماری ارگانیک,معماری ارگانیک در ایران,سابقه تاریخی,معماری ارگانیک

بررسی تحلیلی فعالیت های انجمن اولیا و مربیان در ایران ، استرالیا و هندوستان و ارائه راهکار:پایان نامه,بررسی تحلیلی,فعالیت های انجمن اولیا و مربیان,ایران,استرالیا,هندوستان,ارائه راهکار مطلوب,بررسی تحلیلی,انجمن اولیاء و مربیان,فعالیت ها,منابع مالی

پاورپوینت عایق ها:پاورپوینت عایق ها,دانلود پاورپوینت عایق ها,پاورپوینت عمران و ساختمان,دانلود پاورپوینت عمران و ساختمان,پاورپوینت دانشجویی عایق ها,دانلود پاورپوینت دانشجویی عایق ها,مقاله دانشجویی عایق ها,پژوهش دانشجویی عایق ها,تحقیق دانشجویی عمران و ساختمان,پروژه دانشجویی عمران و ساختمان

بررسی معماری دانشگاه امام صادق (ع):معرفی گروه طراحی,معمار اثر,نمونه موردی

پاورپوینت بررسی تولید پروتئین تک یاخته:تولید پروتئین تک یاخته, تک یاخته,تولید پروتئین ,بررسی تولید پروتئین تک یاخته,تحقیق تولید پرو تئین ,مقاله پرو تئین,مهندسی صنایع,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق

پاورپوینت تحلیل بیمارستان عمومی(نمونه های خارجی):دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان عمومی(نمونه های خارجی),تحلیل نمونه خارجی بیمارستان عمومی,پاورپوینت بیمارستان خارجی,مرکز درمانی Anadoluترکیه,پاورپوینت بررسی بیمارستان نمونه خارجی,مرکز درمانی شهری Kitakyushu ژاپن,پاورپوینت بیمارستان عمومی خارجی

پروژه کارآفرینی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات:پروژه کارافرینی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات,طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات,کارآفرینی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات,دانلود پروژه تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات,دانلود کارآفرینی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات,طرح توجیه فنی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات,توجیه اقتصادی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات

پاورپوینت تفاوت لذت های دنیوی و اخروی:لذت های دنیوی و اخروی,لذت های دنیوی,لذت های اخروی,تفاوت لذت های دنیوی و اخروی,پاورپوینت تفاوت لذت های دنیوی و اخروی,پاورپوینت لذت های دنیوی و اخروی,تحقیق درمورد لذت های دنیوی,دانلود مقاله لذت های اخروی,شهوت جنسی,شهوت شکم,شهوت شهرت,دانلود پاورپوینت تفاوت لذت های دنیوی و اخروی

دانلود پاورپوینت هزینه یابی هدف:دانلود پاورپوینت هزینه یابی هدف,مفهوم هزینه ,طبقه بندی هزینه ها در حسابداری مدیریت,هزینه یابی هدف در ایران,مدیریت هزینه ,ابزارهای مدیریت هزینه ,مبانی هزینه یابی و هزینه یابی هدف ,روش های هزینه یابی,پیشینه هزینه یابی هدف, هزینه یابی چرخه عمر محصول ,مراحل کلی فرآیند هزینه یابی هدف ,ساختار فرایند هزینه یابی هدف,تاریخچه هزینه یابی هدف,ا