فایل گسترش ابزارهای خودکار شناسایی الگوهای طراحی با عملیات پالایش و تصحیح برچسب

گسترش ابزارهای خودکار شناسایی الگوهای طراحی با عملیات پالایش و تصحیح برچسب
کلمات کلیدی:گسترش ,ابزارهای خودکار ,شناسایی ,الگوهای طراحی , عملیات پالایش ,تصحیح برچسب,شناسایی الگوها,مقاله,پژوهش,تحقیق,پروژه,دانلود مقاله,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود پروژه

الگوهای طراحی، راه ­حل­های اثبات شده و قابل اطمینانی هستند که، برای پاسخ به برخی از مسائل با رخداد مکرر در طراحی نرم افزار شی­گرا، ارائه شده ­اند.‌ شناسایی آنها درکد، به منزله بازیابی طرح و هدف مخفی طراح و سهولت در امر نگهداشت ­­پذیری است. از آنجاییکه سهولت در نگهداشت­­ پذیری سیستم بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است، لذا تولید ابزارهای خودکار برای شناسایی الگوها، مورد توجه قرار گرفت. اکثر ابزارهای شناسایی کنونی درصد بازیابی بالایی دارند. اما در شناسایی الگوها، به ویژه با ساختار و عملکرد مشابه، مثبت کاذب بالایی تولید می­کنند. از اینرو عملگر پالایش نیز پیشنهاد شد. پالایش، سعی بر شناسایی مثبت­­های کاذب، و حذف آنها دارد. در این کار، یک عملگر جدید به نام "تصحیح برچسب" ارائه شده است. این عملگر ابتدا مثبت­های کاذب را شناسایی، سپس بجای اینکه آنها را از خروجی حذف کند، هویت صحیح آنها را به کمک یک مجموعه معیارجدید معرفی شده در این کار، تشخیص و برچسب مثبت کاذب را تصحیح می­کند­­. خودکارسازی عملگر با داده­کاوی است. نتایج حاصل از روش ارائه شده، با دقت یادگیری 97.8% در دسته­بندی "چندبرچسبه"، با متوسط 99.3% در دسته­بندی "یکی درمقابل همه"و متوسط 99.6% در دسته­بندی "دو به دو" خروجی ابزارها را تصحیح می­کند

فهرست مطالب

1- مقدمه............................................................................................................8

1-1- فرضیات و محدودیت های مساله.......................................................................12

1-2- ضرورت انجام تحقیق............................................................................................13

1-3- هدف از انجام تحقیق............................................................................................13

1-4- سرفصل مطالب......................................................................................................14

2- تعاریف و مفاهیم اولیه....................................................................................17

2-1- مقدمه.....................................................................................................................17

2-2- تکنیک های طبقه بندی....................................................................................18

2-3- معیارهای ارزیابی کارایی....................................................................................19

2-4- جمع بندی............................................................................................................21

3- مروری بر تحقیقات پیشین..........................................................................23

3-1- مقدمه.............................................................................................23

3-2- مطالعات قبلی در شناسایی خودکار و نیمه خودکار الگوهای طراحی و محدودیت هایشان............................................................................................24

3-3- جمع بندی.........................................................................................................28

4- تولید مجموعه داده ......................................................................................30

4-1- مقدمه.................................................................................................................30

4-2- معیارهای استخراج شده................................................................................31

4-3- چارچوب آنالیز جهت شناسایی اولیه و تصحیح برچسب الگوهای طراحی........................................................................................................48

4-4- جمع بندی.......................................................................................50

5- آزمایشات و نتایج عددی...............................................................................51

5-1- مقدمه.........................................................................................................52

5-2- کارایی یادگیری.......................................................................................52

5-3- جمع بندی.................................................................................................56

6- نتیجه گیری و کارهای آتی.............................................................................58

- فهرست منابع و مآخذ.....................................................................................59

- چکیده به زبان انگلیسی ................................................................................62

فهرست جدول ها

جدول2-1ماتریس درهم.............................................................................................................19

جدول 4-1بخش کوچکی از مجموعه داده برای عملگر تصحیح برچسب........................49

جدول4-2 بخش کوچکی از مجموعه داده برای عملگر پالایش.......................................50

جدول 5-1ارزیابی دقت بکارگیری معیارها و روش داده­کاوی C5.0 با روش یکی در مقابل همه...........................................................................................................................................................53

جدول 5-2 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاوی SVMو معیارها با روش یکی در مقابل همه...........................................................................................................................................................53

جدول 5-3 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاویBoosting و معیارها با روش یکی در مقابل همه...............................................................................................................................................54

جدول 5-4 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاوی SVM و معیارها با روش دو در دو..............................................................................................................................................................55

جدول 5-5 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاوی Boosting و معیارها با روش دو در دو..............................................................................................................................................................55

جدول 5-6 ارزیابی دقت بکارگیری روش­های داده­کاوی و معیارها با روش چند برچسب....................................................................................................................................................55

فهرست شکل ها

شکل4-1الگوی استراتژی..........................................................................................32

شکل4-2یک نمونه الگوی استراتژی حقیقی......................................................32

شکل4-3 رابط های یک نمونه الگوی استراتژی حقیقی...................................33

شکل4-4ترتیب فراخوانی از رابط های یک استراتژی حقیقی...........................33

شکل 4-5 الگوی وضعیت........................................................................................35

شکل 4-6الگوی تطبیق دهنده شی....................................................................37

شکل4-7الگوی کارخانه انتزاعی.........................................................................39

شکل4-8الگوی فرمان..........................................................................................40

شکل4-9شباهت ساختاری الگوی فرمان و تطبیق دهنده شی....................41

شکل4-10 الگوی ملاقات کننده.........................................................................42

شکل4-11 الگوی میانجی.....................................................................................43

شکل4-12الگوی آذیین کننده..............................................................................44

شکل4-13الگوی ترکیب......................................................................................46

شکل 4-14 مراحل ایجاد مدل­های تصمیم­گیری............................................49

شکل 5-1 بهبود روی ابزار شناسایی خودکار الگوهای طراحی " SSA".....55

شکل 5-2 بهبود روی ابزار شناسایی خودکار الگوهای طراحی " PINOT "...56

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران:پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران,دانلود نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران,دانلود اصول علم اقتصاد 1 ,دانلود پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران,پاورپوینت,دانلود

مبانی نظری وپیشینه تحقیق حضور ذهن:مبانی نظری وپیشینه تحقیق حضور ذهن,مبانی نظری پایان نامه حضور ذهن,مبانی و پیشینه نظری حضور ذهن,فصل دوم پایان نامه حضور ذهن,مبانی نظری حضور ذهن,مبانی نظری و پیشینه پژوهش حضور ذهن,دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش حضور ذهن,حضور ذهن

پاورپوینت طراحی دوبعدی نقش برجسته و سه بعدی فرهنگ و هنر هشتم:پاورپوینت طراحی دوبعدی نقش برجسته و سه بعدی فرهنگ و هنر هشتم ,پاورپوینت طراحی دوبعدی نقش برجسته و سه بعدی,پاورپوینت فرهنگ و هنر هشتم ,طراحی دوبعدی نقش برجسته و سه بعدی

مبانی نظری تکالیف عمومی ، روزه، جهاد، حج ، اسباب و ابزار ابتلاء:روزه، جهاد، حج ، اسباب و ابزار ابتلاء، تکالیف عمومی,مبانی نظری روزه، جهاد، حج ، اسباب و ابزار ابتلاء، تکالیف عمومی (فصل دوم تحقیق),مبانی نظری روزه، جهاد، حج ، اسباب و ابزار ابتلاء، تکالیف عمومی

پاورپوینت ته نشست ها از نظر پارتو:پاورپوینت ته نشست ها از نظر پارتو,دانلود پاورپوینت ته نشست ها از نظر پارتو,پاورپوینت رایگان ته نشست ها از نظر پارتو,پاورپوینت بازمانده ها از نظر پارتو,پاورپوینت ته نشست ها چیست,پاورپوینت مفهوم ته نشست ها,پاورپوینت بازمانده ها چیست,پاورپوینت مفهوم بازمانده ها,دانلود ته نشست ها از نظر پارتو,ته نشست ها از نظر پارتو,تحقیق ته نشست ها از نظر پ

مبانی و پیشینه نظری مفاهیم تن انگاره:مبانی و پیشینه نظری مفاهیم تن انگاره,پیشینه نظری مفاهیم تن انگاره,مبانی نظری مفاهیم تن انگاره,مفاهیم تن انگاره

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده:مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده,مبانی نظری ,پیشینه تحقیق, ارزش ویژه برند , پاسخ مصرف کننده

تحقیق علم رباتیک:علم رباتیک,رباتیک,بررسی علم رباتیک,تحقیق رباتیک,تحقیق علم رباتیک,مقاله علم رباتیک,تحقیق بررسی علم رباتیک,دانلود مقاله بررسی علم رباتیک,علم رباتیک چیست,تعریف علم رباتیک,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق

انتقال اسناد تجاری در لایحه جدید قانون تجارت:انتقال اسناد تجاری در لایحه جدید قانون تجارت,پایانامه انتقال اسناد تجاری در لایحه جدید قانون تجارت,دانلود پایانامه کارشناسی ارشد انتقال اسناد تجاری در لایحه جدید قانون تجارت,دانلود پایانامه کارشناسی ارشد رشته حقوق,دانلودپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق(MA),گرایش حقوق خصوصی,قانون تجارت,انتقال اسناد تجاری,لایحه جدید قا

بورس اوراق بهادار:بورس اوراق بهادار,مقاله بورس اوراق بهادار,پژوهش بورس اوراق بهادار,تحقیق بورس اوراق بهادار,پروژه بورس اوراق بهادار,دانلود مقاله بورس اوراق بهادار,دانلود پژوهش بورس اوراق بهادار,دانلود تحقیق بورس اوراق بهادار,دانلود پروژه بورس اوراق بهادار,مقاله,پژوهش,تحقیق,پروژه,دانلود مقاله,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود پروژه