خرید آنلاین فایل پروژه کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی

پروژه کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی
کلمات کلیدی:پروژه کارافرینی دبستان غیر انتفاعی,طرح توجیهی دبستان غیر انتفاعی,کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی,دانلود پروژه دبستان غیر انتفاعی,دانلود کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی,طرح توجیه فنی دبستان غیر انتفاعی,توجیه اقتصادی دبستان غیر انتفاعی

مقدمه :

کودک در انتهای این دوره نیز به تدریج با تغییرات جسمانی و روانی مهمی روبه رو می شود. این تغییرات نگرش ها، ارزش ها و رفتار کودک را به نحوی تغییر می دهد که برای او نوعی عدم تعادل و ناسازگاری را به همراه می آورد، البته این تغییرات برای همه کودکان در یک سن واحد اتفاق نمی افتد و ممکن است کودکان از این جهت تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند.

دوره دوم کودکی از شش، هفت سالگی شروع می شود و تا قبل از مرحله بلوغ جسمی فرد (۱۲-۱۱ سالگی) ادامه دارد. ابتدا و انتهای این دوره با تحولا ت و شرایط جدیدی همراه است که تا اندازه زیادی بر شخصیت کودک و سازگاری های اجتماعی او اثر می گذارد. ابتدای این دوره برای بیشتر کودکان با ورود به مدرسه آغاز می شود. معمولا این تغییر در ابتدا، اکثر کودکان را دچار نوعی عدم تعادل می کند و سازگاری آنها را با نیازها و انتظارات جدید با دشواری همراه می سازد و آنها را از لحاظ عاطفی با آشفتگی روبه رو می کند. ورود به مدرسه وکلا س، کودک را آماده می سازد تا به سرعت تغییراتی در نگرش ها، ارزش ها و رفتار خود ایجاد کند.

کودک در انتهای این دوره نیز به تدریج با تغییرات جسمانی و روانی مهمی روبه رو می شود. این تغییرات نگرش ها، ارزش ها و رفتار کودک را به نحوی تغییر می دهد که برای او نوعی عدم تعادل و ناسازگاری را به همراه می آورد، البته این تغییرات برای همه کودکان در یک سن واحد اتفاق نمی افتد و ممکن است کودکان از این جهت تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند. این دوره از دیدگاه والدین، معلمان، مربیان و روانشناسان از ویژگی های خاص برخوردار است. برای بسیاری از والدین، کودکان در این دوره بسیار پردردسر و پرزحمت جلوه می کنند، زیرا کودکان چندان دقت و مسوولیتی (خصوصا پسران) در حفظ و نگهداری لباس ها یا سایر اشیایی که به آنها تعلق دارد از خود نشان نمی دهند و علا وه بر آن نسبت به ظاهرشان بی قید و بی توجه می شوند. معلمان و مربیان این دوره را دوره آموزش مقدماتی و یادگیری اصول و مبادی علم و دانش نامگذاری می کنند. همچنین از دیدگاه آنان در این دوره کودک باید مهارت های ضروری مشخصی را که هم در متن برنامه های آموزش و پرورش است و هم به صورت فعالیت های فوق برنامه پیش بینی شده است، فرا بگیرد. همچنین از دیدگاه معلمان و مربیان این دوره یک مرحله مهم و حساس برای میل به فعالیت و پیشرفت در فرد است.

یعنی در این دوره عادت به کم کاری ها، پرکاری ها یا کار متناسب با ظرفیت در فرد به وجود می آید و در طول زندگی آینده و بزرگسالی نیز پابرجا می ماند. مطالعات نشان داده است که این عادت می تواند در تمام عمر، نه تنها در فعالیت های تحصیلی، بلکه در کلیه جنبه های زندگی باقی و پایدار بماند. این دوره از نظر روانشناسان سنین گرایش به دسته وگروه است، یعنی دوره ای که کودکان به پذیرفته شدن در گروه و تایید از جانب اعضای دسته وگروه توجه زیادی می کنند و بسیار تلا ش می کنند تا خود را از نظر ظاهر، گفت وگو و رفتار با دسته و گروه همسالا ن خود تطبیق دهند به همین علت روانشناسان این دوره را سن همانندسازی نام گذاری کرده اند. در این دوره تکالیف و وظایف مربوط به کودک فقط به عهده والدین نیست، بلکه معلمان و تا حدودی نیز همسالا ن سهم مهمی در این زمینه برعهده دارند. به عنوان مثال مهارت های اصلی مانند خواندن، نوشتن و حساب کردن و نگرش های مربوط به گروه ها و نهادهای اجتماعی در کودکان تا حدود زیادی به عهده معلمان است که در واقع به جای والدین عمل می کنند. در این دوره رابطه کودک با همسالا ن نیز تغییر عمده ای می کند.

کودک از این به بعد از تنها بازی کردن یا تماشای بازی دیگران کمتر استقبال می کند و بیشتر دوست دارد که با کودکان دیگر ارتباط برقرار کند و در او تمایل به همکاری آشکار می شود. گروه همسالا ن نیز همچون خانواده می تواند در شکل گیری شخصیت کودک موثر باشد. همیشه مواردی برای تقلید و همانندسازی در گروه وجود دارد، ولی از سن دبستان به بعد، کودک بیشتر از مصاحبت همسالا ن لذت می برد. بیشتر کودکان در این سن از فعالیتی به فعالیت دیگر می پردازند و این کار برای آنها بسیار عادی است. نزاع بین کودکان بسیار کوتاه است وبه سرعت فراموش می شود. کودک مجبور است برای برقراری ارتباط با گروه هم سن، مرتب رفتار خود را مورد ارزیابی قرار دهد و رفتارهای مفید و موثر را در روابط با دیگران انتخاب کند و رفتارهای ناخوشایندی را که باعث طرد او و دوری دیگران می شود تکرار نکند. کودکان از حدود شش سالگی به بعد، در بازی با گروه همسالا ن قوانین و دستورهایی را می پذیرند و به آن احترام می گذارند که اگر در موارد عادی همان دستورها از طرف بزرگسالا ن صادر شود، آن اثر را ندارد و گاه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

ادامه مطلب و دریافت فایل

پیش بینی دما با استفاده از روش های هوشمند:پیش بینی دما ,روش های هوشمند,پیش بینی,پیشگویی دما,الگوریتم ژنتیک,سری های زمانی فازی ,منطق فازی,تحقیق,پژوهش,مقاله,پروژه,دانلود تحقیق,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود پروژه

پاورپوینت بررسی میدان سن پیتر و محله اشتفان دام:دانلود پاورپوینت بررسی میدان سن پیتر و محله اشتفان دام ,پاورپوینت میدان سن پیتر,تحلیل محله اشتفان دام,تحلیل میدان سن پیتر,پروژه تحلیل فضای شهری,پاورپوینت تحلیل محله اشتفان دام,تحلیل فضای شهری نمونه خارجی,محله اشتفان دام,میدان سن پیتر

آشنایی با هوشنگ سیحون و آثارش:تحقیق آشنایی با هوشنگ سیحون و آثارش,هوشنگ سیحون و آثارش,فایل ورد معرفی هوشنگ سیحون,هوشنگ سیحون,آرامگاه فردوسی بزرگ,آرامگاه نادرشاه,آرامگاه کمال الملک,معرفی هوشنگ سیحون,تحقیق زندگینامه هوشنگ سیحون,معمار,استاد هوشنگ سحون

پاورپوینت بررسی قهوه:قهوه,بررسی قهوه,پاورپوینت قهوه,پاورپوینت بررسی قهوه,دانلود پاورپوینت بررسی قهوه,دانلود پاورپوینت قهوه,تحقیق درمورد قهوه,دانلود مقاله قهوه,خواص قهوه,انواع قهوه,نحوه کشت قهوه,فواید قهوه,تاریخچه قهوه

پاورپوینت پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست:پاورپوینت پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست,دانلود پاورپوینت پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست,دانلود پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست,پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست,روانشناسی اجتماعی,پاورپوینت روانشناسی اجتماعی,تحقیق پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست,دانلود تحقیق پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست,پروژه پسیکودرام یا تئاتر درمانی چیست,دانلود پروژه پسیکو

پاورپوینت تعریف مزایده چیست:پاورپوینت تعریف مزایده چیست,دانلود پاورپوینت تعریف مزایده چیست,پاورپوینت رایگان تعریف مزایده چیست,پاورپوینت مفهوم مزایده چیست,پاورپوینت آشنایی با مزایده,دانلود تعریف مزایده چیست,تعریف مزایده چیست,پروژه تعریف مزایده چیست,تحقیق تعریف مزایده چیست,دانلود پاورپوینت رایگان تعریف مزایده چیست,دانلود پاورپوینت مفهوم مزایده چیست,دانلود پاورپوینت آشنایی با مزایده,

ترجمه مقاله Modelling of child psychology tests based game learning مدلسازی آزمون روانشناسی کودک مبتنی بر یادگیری بازی:مقاله Modelling of child psychology tests based game learning,ترجمه مقاله Modelling of child psychology tests based game learning,دانلود ترجمه مقاله مدلسازی آزمون روانشناسی کودک مبتنی بر یادگیری بازی,مدلسازی آزمون روانشناسی کودک مبتنی بر یادگیری بازی,آزمون روانشناسی کودک مبتنی بر یادگیری بازی,روانشناسی کودک مبتنی بر یادگیری بازی,روانشناسی یا

مقایسه عوامل آموزشی درس تربیت بدنی از دیدگاه مدیران و معلمان تربیت بدنی مدارس:عوامل آموزشی ,درس تربیت بدنی , دیدگاه ,مدیران , معلمان, تربیت بدنی ,مدارس,مقاله,پژوهش,تحقیق,پروژه,دانلود مقاله,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود پروژه,مقاله ,پژوهش ,تحقیق ,پروژه

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی چیست:پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی چیست,دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی چیست,پاورپوینت رایگان برنامه ریزی آموزشی چیست,دانلود پاورپوینت رایگان برنامه ریزی آموزشی چیست,دانلود برنامه ریزی آموزشی چیست,برنامه ریزی آموزشی چیست,تحقیق برنامه ریزی آموزشی چیست,دانلود تحقیق برنامه ریزی آموزشی چیست,پروژه برنامه ریزی آموزشی چیست,دانلود پروژه برنامه ریزی

حسابداری از دیروز تا امروز:حسابداری از دیروز تا امروز,حسابداری قدیم,حسابداری جدید,حسابداری امروزی,تحقیق حسابداری,تعریف حسابداری,حسابداری مالی,دانلود مقاله حسابداری,بررسی رشته حسابداری,تحقیق درمورد حسابداری,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق